2023年2月26日 星期日

HONG KONG STAYCATION~麗豪航天城酒店(Regala Skycity Hotel)

 

今次有幸被TRIP.COM合作, 12月酒店試試睡員體驗
本人入住是博覽會館站約5分鐘路程~麗豪航天城酒店

麗豪航天城酒店是位於香港國際機場SKYCITY航天城,2023年2月正式開業。

離香港迪士尼樂園僅15分鐘車程,由博覽館站經機場快綫往中環只需28分鐘, 超方便。

大家可以看看麗豪航天城酒店(Regala Skycity Hotel)影片



我今年又要返工又要返學,真係無時間出國旅行想有飛嘅感覺, 



就要來離博覽館站約5分鐘路程~麗豪航天城酒店😃



我喺香港站坐機場快綫大約25分鐘就到博館站好方便😆





酒店除咗有泳池外(冬季時間暫不開放)



仲有個天際平台,可以食完飯散步外,仲有幾款運動設施提供💪🏻







                                                                       夜晚平台也開放至晚上22:00


可以一邊做運動,一邊欣賞飛機起飛🛫️,好正呀!



想去shopping,酒店斜對面就有個S1循環線出東涌,非常方便😎簡直係滿足我哋女人嘅慾望啊。


如果遲啲酒店隔離個新商場~
 11 SKIES開埋,我相信我會係破產🤪。



-
我住嘅房間係豪華套房,分為客廳同睡房, 2邊也有洗手間


客廳洗手間


睡房


睡房洗手間

2個洗手間也是企缸

窗外風景係內園景



抬頭望就會見到飛機✈️飛過。好擔心飛機經過好嘈🙄


放心,我平時係屋企咁易扎醒,今次係酒店瞓,竟然一覺瞓到天光。可想言之酒店每個房間嘅隔聲設施係做得唔錯👍


早餐:

之前係同集團的沙田麗豪吃過酒店的咖哩, 自似念念不忘, 今次見早餐有印式早餐, 所以點了這款美味的印式早餐

餐廳範圍有自動販賣機及微波爐同熱茶24小時提供, 好貼心服務。


餐廳外的風景, 真係好有加拿大感覺

其他餐廳:




酒台大堂:


地下2邊的電梯大堂也十分漂亮, 真心可以打卡

多謝Trip.com提供一間方便又俾到我偽旅行感覺既酒店🫶🏻呢個12月酒店試睡員體驗令我難忘🥰


真心話, 我3月15號會看BACKSTREET BOYS演唱會,我自己也訂了麗豪航天城酒店(Regala Skycity Hotel),因為正正在博覽館旁邊,看完演唱會不用同其他人逼巴士。(其實係無船返坪洲)。放心我住多次也會同大家分享,記得訂閱我BLOG或IG隨時睇到不同美食同酒店分享, CHEERS!

經濟艙的日與夜: FOLLOW MY IG

BLOG: 訂閱我的部落格

-
🏨:麗豪航天城酒店
📮:香港國際機場航展道8號
-

大家有興趣預訂酒店同想參加酒店試睡員,按以下連結🙏🏻:

預訂酒店🏨 ; 麗豪航天城酒店
酒店試睡員活動🔗 按我參加酒店試睡員活動

-
#麗豪航天城酒店 #tripcom #試睡員 #tripcom試睡員 #經濟艙的日與夜 #staycation #香港好去處 #香港酒店 #hongkong #hkhotel #hkstaycation

沒有留言:

張貼留言